joi, 9 aprilie 2015

Karla, locul perfect pentru rochia perfectă

     Sunt o fire foarte ciudată atunci când vine vorba de haine. Foarte rar îmi place o haină la maximum, mereu găsesc defecte sau un mic detaliu ce ma face să renunț la o haină atunci când sunt pe cale să mi-o achiziționez. Ei bine, în curând voi merge la o petrecere cu prietenii mei și habar n-aveam cu ce să mă îmbrac. Rochiile vechi parcă nu mă mai încântau așa de tare. Voiam ceva simplu de data asta și să nu fie foarte scump.
     Mama mea este un mare maniac când vine vorba de haine. (Cred că de la ea moștenesc talentul ăsta, shh!) Și când am venit de la școală o văd cum se uită în oglindă și se admiră într-o rochie nouă și îmi spune:
-Uite. Am comandat asta de le KARLA!
-De unde?
-Serios? Eu știu magazinele de haine de calitate mai bine decât tine? Intră pe rochii Karla.ro , uite-te să vezi ce rochițe superbe are și nici măcar nu depășesc 100 de lei iar comanda ajunge imediat!
 Oh, mama! Făcătoarea de minuni!



     Nici nu m-am mai schimbat de uniforma ”superbă” a liceului și am deschis imediat laptopul și am accesat pagina. Nu a durat mai mult de 10 secunde să îmi aleg rochia pentru petrecere.

Rochie Estella Negru

     Mi se pare perfectă. E simplă, exact cum plănuisem să-mi iau, de calitate și la un preț super! Totuși, a fost puțin cam greu să aleg între rochia asta și alte modele pentru că sunt SUPERBE și nu știu cum de în sfârșit am găsit un site în care să găsesc atâtea articole vestimentare pe gustul meu. Pantaloni, topuri, rochii, Din fiecare categorie am câteva articole preferate. Deci nu doar unul, ci câteva. 

     Voi apela la acest site atunci când voi avea nevoie pentru o ocazie specială și nu numai, pentru că este perfect. Vă sfătuiesc și pe voi.

     Mulțumesc mama că mi-ai luminat ziua și m-ai ajutat (ca de fiecare dată). Cine a spus că ”ceva nu este dispărut până când spune mama că nu-l găsește”, nu a fost prost și nici beat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu