luni, 9 martie 2015

N-ai auzit încă de Jingle?!

     Ca și orice persoană pasionată de modă, în fiecare zi accesez tot felul de site-uri ce au în stocuri sau doar prezintă diferite articole vestimentare. Însă, am observat acum câteva zile că accesez cam aceleași site-uri și chiar criticam puțin aspectul lor, modul de căutare al produselor, pozele, tot ce cuprindea site-ul respectiv. Voiam ceva mai diferit, ceva ce nu mai văzusem până acum și parcă cineva îmi ascultase dorința, deoarece, tot umblând printre toate acele cărări ale mărețului internet, am găsit exact ce îmi doream, și anume Jingle! Primul meu gând care a fost când am deschis site-ul a fost ”WOW! Asta e!”


    Pe lângă design, poze și toate celelalte aspecte, am descoperit un nou motor de căutare care mai e și pur românesc! Asta chiar nu am mai văzut până acum. Doar scrii ce îți dorești și o multitudine de articole umplu pagina din fața ta. Nu mă refer să selectezi culoarea, tipul de articol și ce îți mai impun celelalte site-uri. Spui liber ce îți dorești și ți se oferă! Sunt prezentate toate articolele ce corespund cerințelor tale din toate site-urile. (paleta de culori m-a impresionat cel mai mult)
     Spre exemplu, de la un timp am o obsesie pentru rochii, iar primul meu gând a fost să caut asta și doar am scris ”ROCHIE ALBASTRĂ” și BAM! Atâtea modele! Atâtea nuanțe de albastru! Deja am găsit rochia pe care vreau să o port la majoratul unei prietene. Atât de repede!



     Se pare că producătorii s-au gândit și la prădătorii de reduceri. Poți căuta spre exemplu ”FUSTE LA REDUCERE” sau orice alt articol și cele mai mici prețuri ale unor produse de o calitate incredibilă îți sunt prezentate. (sincer, asta mi-a plăcut super mult!)

Fusta
Fusta DRYWASH Negru DSD0013CA


     Nu-i așa că deja v-am stârnit curiozitatea? Ca să vă convingeți mai bine verificați și singuri și nu veți regreta acel moment.

 Pentru că un singur moment îți e de ajuns pe site-ul Jingle.ro și garderoba ta este completă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu