joi, 16 aprilie 2015

Scriu ce simt #1

Uite și o postare de genul.

     Uneori simt să îmi exprim sentimentele prin scris dar într-un fel mă gândesc că ce rost ar avea.. doar pe cine interesează să citească cum mă simt eu etc. etc. etc. Dar o să generalizez putin situațiile și poate poate o să fie ceva interesant.. că tot am zis că pe acest blog să scriu despre tot și despre toate.

   Sinceră să fiu, am o stare cam nasoală și poate mă credeți sau nu, e din cauza unei melodii. Dar e prea frumoasă melodia ca să nu îi pot da repeat încontinuu. Dar nu degeaba o ascult. Dinainte aveam starea asta superbă.

     În fine, ai uneori senzația că pur și simplu ești un/o ratată. Sau mai bine zis replica mea ”un căcat”. Îți propui tot felul de chestii și pui suflet, te consumi, încerci și nu îți iese nimic. Eu oricum mereu am fost ceva mai ghinionistă. Foarte rar mi-au ieșit ca lumea niște idei. Mai mereu am fost refuzată. Dar cu toate astea încă încerc, încă sper, dar tot dezamăgită sunt de rezultat, pentru că nici măcar nu există. Am fost obișnuită să fiu refuzată, dar tot mă implic. Nu știu de ce.
     Cam cel mai nasol sentiment e când unele persoane de la care aștepți cam cel mai mare sprijin te considera cel mai mare căcat existent. Și staaai așa și te uiți în gol, nu vorbești, nici nu gândești ceva anume. Pur și simplu pierzi timp așa cum ai făcut cam toată viața până acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu