miercuri, 3 decembrie 2014

Excursie la Predeal

     În cadrul unei organizații Posdru am fost sponsorizați să stăm 3 zile la munte și acolo să participam la niște cursuri. Vreau să spun că a fost SUUUUPER!!! Cursurile chiar au fost constructive. Eu mă așteptam, sincer, să fie plictisitoare, dar chiar au fost interesante. Subiectul a fost MANAGEMENTUL PERSONAL.

    A fost foarte curios. Am învățat unele lucruri pe care noi le consideram minuscule, dar, care de fapt sunt foarte importante. Spre exemplu: Cum trebuie să ne prezentăm la un interviu pentru o viitoare carieră? Și aici am aflat despre ținută, poziție, intrate, ieșire, gesturi, orice detaliu.
Am completat chestionare de personalitate pentru a vedea o posibilă carieră viitoare. Mie mi-a ieșit exact ceea ce-mi doream și ceea ce cred eu că mi se potrivește..acum rămâne de văzut.
     Cazarea a fost cu muuult peste măsura așteptărilor! Camera, priveliștea, mâncarea, personalul, TOT! Și chiar nu exagerez.
Programul a fost foarte bine așezat dar pentru noi obositor deoarece noi nu prea dormeam în acele nopți. Noi (eu și colegii din clasa mea) ne-am strâns toți într-o singură cameră și am stat toată noaptea să povestim, să ne jucăm, să ne plimbăm. Doar nu era să dormim.. ne-am distrat și noi.
   
  A fost super! Mă bucur enorm că am participat într-o astfel de activitate și sper să mai am parte de așa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu