miercuri, 26 noiembrie 2014

Outfit & make-up pas cu pas

Am observat că mai toate fetele se îmbracă în acelaşi stil: ELEGANT.

     Eu sunt o adeptă a tuturor stilurilor. Chiar şi la evenimente adopt un stil sport sau rock, însă mie personal mereu mi-a plăcut să îmbin elegantul cu un alt stil. De obicei ceva punk sau rock. De exemplu, la balul bobocilor de luna trecută am purtat o rochie mai de copilaş, tip corset şi jos puţin bufantă cu o coafură punk și o pereche de pantofi eleganți, plus un make-up puțin strident. 
Ciudată combinație când v-o imaginați, nu? Dar să vă arăt cam care a fost rezultatul.




Inițial aceasta a fost coafura pe care mi-o doream:




     Însă, prietena care mi-a realizat coafura nu a putut să-mi facă la fel împletitura ca cea din poză deoarece se grăbea așa că mi-a făcut o împletitură simplă iar rezultatul a fost acesta:





     Pentru machiaj am folosit câteva produse de la Avon. Aceeași persoană care mi-a aranjat părul, m-a și machiat. (Știu, e genială)



Mai întâi mi-a aplicat fondul de ten pe față și l-a întins cu ajutorul unei pensule. A dat și puțin pe gât pentru a nu se cunoaște diferența. 


Apoi a deschis ”cutiuțele magice”, a ales culorile care mi se potrivesc și a început să-mi picteze pleoapele.

















Pentru forma ochilor a folosit tușul:


Iar la final, rimelul pentru niște gene perfecte și lungi:

     Vreau să spun faptul că aceste produse, ca de obicei, NU m-au dezamăgit. Machiajul nu mi s-a șters toată noaptea, până când petrecerea s-a terminat, iar fondul de ten nu s-a întins din cauza căldurii.


     Pentru rezistența părului am folosit fixativul pe care mă bazez de fiecare dată când am o ocazie specială și nu numai. Eu am un păr foarte moale și întins, așa că întotdeauna a trebuit să folosesc un produs de foarte bună calitate pentru o coafură ce rezistă mai multor factori și pentru un timp mai îndelungat. 


Este vorba deee:



CREAȚI-VĂ PROPRIUL VOSTRU STIL!



UITAŢI REZULTATUL FINAL:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu