marți, 18 noiembrie 2014

Dimineața dă tonul zilei

     De fiecare dată vreau ca dimineața să fiu cât mai relaxată, pentru că nu vreau să fiu stresată toată ziua. Așa că chiar dacă am mult de învățat, citit sau scris și mă trezesc devreme, 15 minute vreau să mi le aloc mie și nu altor activități. Așa că după ce îmi clătesc fața cu apă rece pentru a mă dezmetici, îmi torn lapte în castronelul meu și îmi pun cerealele mele preferate: Cookie Crisp. Aici aș vrea să adaug faptul că au apărut cerealele Cookie Crisp Brownie și sunt delicioaaaase. Gustul de ciocolată face ca papilele mele gustative să danseze și mă înviorează perfect pentru restul zilei. Însă înafară de aroma delicioasă, aceste cereale conțin și vitaminele de care are nevoie organismul și ajută la o digestie foarte bună. Sunt apărute de ceva timp și știu că de prima dată când le-am văzut în market le-am pus în coșul de cumpărături și de atunci acest traseu a devenit o rutină.


     În timp ce mănânc micul meu dejun de dimineață plin de calciu și vitamine dau drumul la televizor și deschid pe un post de desene animate. Chiar dacă am 16 ani, tot îmi plac desenele animate și urmăresc episod cu episod chiar dacă le-am mai văzut odată ori în copilărie, ori în trecutul apropiat. Pur și simplu mă relaxează și îmi aduce aminte de când aveam 5-6 ani și aveam aceeași rutină de dimineață ca și acum. Cui nu-i plac momentele din copilărie?



     După cele 15 minute, când termin de mâncat sau când se termină episodul, închid televizorul și încep să scriu. Mie una îmi place să scriu ascultând muzică. Mai ales genul meu preferat: rock. Așa că deschid RockFm și îmi încep tema. Însă dacă vreau să învăț, dau volumul puțin mai încet, nicidecum să îl închid de tot deoarece acest gen de muzică îmi dă o stare foarte bună. După ce termin mă pregătesc să merg la liceu și astfel după programul meu de dimineață voi fi relaxată toată ziua, fără niciun stres la liceu sau la orice altă activitate.


     Încercați dimineața să nu începeți direct cu învățatul sau cu scrisul ci să aveți câteva minute alocate pentru voi, astfel mintea va fi mai limpede și vă puteți face treaba mai ușor și mai liniștit. 

Dacă învățați dimineața, treziți-vă cu 10 minute înainte și dacă nu aveți timp pentru toate astea, măcar ascultați 2 melodii din genul vostru preferat de muzică. Veți observa cum vă vor bine dispune. Nu uitați să vă zâmbiți în oglindă în fiecare dimineață!

                                                SMILE AND HAVE A NICE DAY!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu