miercuri, 12 noiembrie 2014

Un mic prolog

     Hei hei hei! Uite că însfârșit fac ceea ce îmi doream încă de acum un an. Îmi public toate gândurile și părerile. 


Un an? 
Da, știu..e destul de mult. Mereu am amânat această dorință și sinceră să fiu, nu am niște motive chiar așa de întemeiate. Daaaar, iată că după atâtea insistențe ale prietenului meu, care mă sprijină în tot ceea ce fac (mulțumeeeesc! <3), mi-am luat inima în dinți și am făcut primul pas spre o micuță "carieră". O numesc așa deoarece eu sunt pe profilul FILOLOGIE - JURNALISM și vreau să profesez în acest domeniu. 

     Scrisul e una dintre cele mai mari pasiuni ale mele. Să zicem că am undeva la vreo 5 pasiuni și încerc să le fac pe toate odată.

     Mi-am propus să vă împărtășesc atât idei cât și păreri și să public câte ceva din fiecare domeniu: de la sentimente, probleme ale adolescenților, lucruri din viața de zi cu zi până la make-up, modă și ceea ce ține de business. Scopul meu este să abordez orice temă, iar dacă veți dori să vorbim despre un subiect anume, nu ezitați! Îmi puteți lăsa comentarii sau mă puteți contacta oricând pe privat, și vom discuta despre tema propusă în câte postări doriți.
În acest blog nu vreau să fie doar despre mine.

P.S: Sunt o persoană care vorbește foarte mult, așa că să nu vă speriați dacă veți vedea vreodată o postare foarte mare.

     Sper din toată inima să vă placă ce voi publica și astfel voi ajunge unde mi-am propus.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu